תמיכה טכנית ושירותי IT

אנחנו באולנט מציעים מגוון שירותי IT המיועדים לנהל את מערכות המחשוב והמידע בעסק שלכם. חברתנו דוגלת בשירות מקצועי ובכלים המתקדמים ביותר תוך שמירה על יחס אישי ושירות אדיב

שירותים נוספים שאנחנו מציעים בתחום:

שירותי ענן

אולנט מספקת ומקנה שירותי ענן, להקצאת יישומים, שרתים וירטואליים ומשאבי אחסון לפי הצורך.

לדף השירות

אינטגרציה

חברת אולנט מעניקה שירותי תחזוקה ותמיכה, הדרכה ותיעוד ומגוון רחב של בדיקות באמצעות מכשירי הבדיקה המתקדמים ביותר בתחומם.

לדף השירות

מכירות

חברתנו מספקת מגוון רחב של שירותי מחשוב לעסקים ומוצרים כגון: שרתים, תחנות עבודה, ציוד תקשורת, ציוד הקפי למחשבים, מערכות הפעלה ועוד.

לדף השירות

על תמיכה טכנית ושירותי IT

מוקד שירות הינו המקור לקבלת עזרה ואינפורמציה בטיפול במערכות המחשוב הארגוניות ברמת המשתמש על תחנת העבודה. לרבים מאיתנו חסר ידע בתחום הפעלת תוכנות המשמשות אותנו לעבודה השוטפת. לעיתים ישנו צורך להתמודד עם נושא חדש או משימה אשר ביצועה דורש הכרה של תוכנה, במקרים אחרים אנו נתקלים בתקלות פשוטות במחשבים האישיים המשרתים אותנו או בהתקנים חיצוניים כגון מדפסות, סורקים, עכבר המחשב, טלפון חכם ועוד. למרות שביכולתנו להתמודד עם אלו הרי שבעשותנו זאת לא נתמקד בעבודתינו, תפוקה אישית וארגונית בכל הקשור ישירות לתוצר עבודתינו.

עסקים רבים אשר אינם יכולים לממן כלכלית אחזקת מוקד שירות, עובדים במיקור חוץ (outsourcing) כשיטה נוחה ופשוטה. בין אם מדובר בחוזה שרות מבוסס תקופה או שעות עבודה בפועל, נמצא כי השיטה מתאימה לרוב המגזר העסקי.

מתן השירות מצד מוקד שירות יכול להתבצע במספר אופנים. הדרך הפשוטה ביותר הינה התקשרות טלפונית של הלקוח אל מוקד השירות וקבלת עזרה טלפונית בהתאם לצורך. בדרך זו הפונה לומד ומפנים את שיטת הטיפול בבעיה או תקלה דרך קבלת הנחיות מהתומך הטלפוני. שיטה אחרת היא יכולה להיות התקשרות במייל בו הלקוח מפנה בקשה והתומך מתחבר מרחוק בהרשאת הלקוח. בתמיכה מרחוק יכול הלקוח לראות את אופן הטיפול בתקלה על מחשבו שלו כאילו טיפל בתקלה בעצמו.

לדאוג זה העסק שלנו ! לפרטים נוספים -

* - שדה חובה

תודה, פנייתך התקבלה.
נחזור אליך בהקדם האפשרי.